فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

چراغ راهنمایی چشمکزن LED

تولید چراغ راهنمایی چشمک زن LED برقی و خورشیدی

چراغ راهنمایی چشمک زن LED

چراغ چشمکزن تکخانه



چراغ چشمکزن تکخانه

چشمکزن LED تک خانه از یک ماژول ال ای دی به رنگ قرمز یا زرد تشکیل می گردد. در نوع چراغ چشمکزن سولار از یک پنل خورشیدی ۱۰ وات استفاده می شود.این چراغ ها هم روزکار هستند و هم شب کار ، در واقع به صورت دائمی چشمکزن هستند . طول عمر این چراغ به دلیل استفاده از قطعات مرغوب بسیار بالاست.

چراغ چشمکزن دو خانه

چراغ چشمکزن دو خانه

چراغ هشدار دهنده LED دو خانه در دو نوع برقی و خورشیدی تولید می گردد. در تقاطع هایی که برق در دسترس نیست و یا کابل کشی مقدور نیست از چراغ چشمکزن سولار استفاده می شود. در این چراغ هشدار دهنده از LED ترافیکی با درجه روشنایی و شار نوری بالا استفاده می گردد. به این شکل نور ال ای دی از فاصله های دور قابل رویت است.

چراغ چشمکزن سه خانه

چراغ چشمکزن سه خانه

چراغ سه خانه چشمکزن LED خورشیدی متشکل از یک عدد سولار پنل ۳۰ وات و دو عدد باتری ۱۲ ولت ۷ آمپر و سع عدد ماژول چراغ LED است. LED با توجه به نظر مشتری به رنگ LED زرد و قرمز قابل انتخاب است. معمولا هشدار دهنده برای تقاطع های خطرناک از رنگ قرمز استفاده می شود.

چراغ چشمکزن هشدار دهنده سولار

محصول چراغ هشدار دهنده مناسب نصب در تقاطع های خطرناک و اعلام هشدار به رانندگان وسایل نقلیه است. در این محصول از LED نوع ترافیکی با شدت روشنایی زیاد و شار نوری بالا استفاده گردیده است. به همین دلیل نور LED از فاصله دور قابل رویت خواهد بود.

چراغ راهنمایی چشمک زن LED
نصب چراغ راهنمایی چشمک زن LED

نصب چراغ راهنمایی چشمک زن LED

چراغ راهنمایی چشمک زن LED در انواع تک خانه و دو خانه و سه خانه تولید می گردد. چراغ چشمک زن راهنمایی سولار بسیار آسان نصب و راه اندازی می گردد .

قیمت چراغ راهنمایی چشمکزن با توجه به تعداد خانه ها و نوع خورشیدی و برقی آن تعیین می گردد.

جهت اطلاع از قیمت چراغ راهنمای چشمکزن سولار و برقی با ما تماس بگیرید.

تولید چراغ راهنمایی چشمک زن LED

چراغ چشمکزن LED دائم کار

چراغ چشمکزن هشدار دهنده ال ای دی یک چراغ دائم کار است. چراغ راهنمایی LED بصورت چشمک زن با استفاده از انرژی خورشید و بی نیاز از برق و کابل کشی می باشد. این محصول ویژه معابر و جاده ها است و در تقاطع ها به منظور اعلام هشدار استفاده می گردد.