فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

solar street light

چراغ خیابانی خورشیدی solar

تولید انواع پایه چراغ خیابانی سولار مناسب معابر شهری و جاده ای

چراغ خیابانی سولار
بی نیاز از برق در مناطق مختلف کشور از چراغ خیابانی سولار استفاده کنید.

چراغ سولار قابل نصب در مناطق مختلف

اگر در منطقه ای هستید که برق در دسترس نیست و نیاز به روشنایی دارید پیشنهاد ما استفاده از چراغ خیابانی سولار است. با استفاده از چراغ خیابانی خورشیدی led می توانید روشنایی معابر جاده ای و روستایی را بی نیاز از برق روشن کنید. ما پروژه های مختلف با استفاده از چراغ های سولار در ایران انجام داده ایم.

چراغ خیابانی سولار

تولیدات ما شامل چراغ خیابانی سولار جاده ای و برج نوری سولار می شود

چراغ خیابانی سولار مدل پرتو ۱ در ارتفاع ۴ متری است و مناسب معابر با عرض کم  هست و چراغ خیابانی خورشیدی پرتو ۲ در ارتفاع ۶ متری و چراغ خیابانی سولار پرتو ۳ در ارتفاع ۹ متری تولید می شود.

پشتیبانی هوای ابری

در چراغ سولار این باتری است که تعیین می کند چند ساعت چراغ کار کند. ظرفیت باتری در این محصول طوری انتخاب شده است که در هوای ابری نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

قابلیت جابجایی

با توجه به این موضوع که چراغ خیابانی سولار یا برج نوری سولار نیاز به برق شبکه ندارند و مستقل از آن کار می کنند. در نتیجه هیچ محدودیتی در محل نصب و پس از آن نخواهند داشت.

عمر طولانی قطعات

چراغ خیابانی سولار از قطعات مختلف سولار پنل و باتری و پروژکتور و شارژر و پایه چراغ تشکیل شده است. همه این قطعات دارای عمر طولانی و شامل گارانتی هستند.

برج نوری سولار
برج نوری سولار

روشنایی نقاط حادثه خیز جاده ای توسط برج نوری سولار

محصول برج روشنایی خورشیدی متشکل از پایه برج نوری ۸ متری  و ۴ عدد پروژکتور ال ای دی ۳۰ وات و ۳ عدد سولار پنل و ۲ عدد باتری است. قیمت چراغ خیابانی و برج نوری سولار با توجه مدل آن تعیین می شود.

چراغ خیابانی سولار چگونه کار می کند

در طول روز سولار پنل انرژی خورشیدی را تبدیل به الکتریسیته می کند و باتری را به اندازه کافی شارژ می کند. با فرا رسیدن شب باتری به چراغ متصل می گردد. و تا صبح روشنایی پروژکتور تامین می گردد. این عملیات توسط کنترل شارژر بشکل اتوماتیک انجام می گردد.

موارد کاربرد چراغ خیابانی سولار

نصب آسان چراغ خیابانی سولار

محصول چراغ سولار بسیار انعطاف پذیر است و با توجه به اینکه مستقل از برق شبکه است ، قابل نصب در مناطق مختلف است.

مشخصات فنی چراغ خیابانی سولار نیک تابان صبا

تنوع تولید چراغ سولار

چراغ خیابانی خورشیدی SOLAR بی نیاز از برق شبکه و با پشتیبانی در روزهای ابری در توانهای ۱۸ تا ۷۲ وات در ارتفاع ۳ الی ۹ متری به همراه فونداسیون پیش ساخته طراحی و تولید می گردد. با استفاده از محصول چراغ سولار led خیابانی می توان روشنایی معابر و محوطه هایی که دسترسی به برق شبکه امکان ندارد یا دشوار است را تامین نمود.

طراحی روشنایی محوطه با چراغ و برج نوری سولار

روشنایی برج نوری سولار
برج نوری سولار

تولید چراغ خیابانی سولار

در ساخت چراغ خورشیدی led به نکات زیر اهمیت داده می شود:

محل نصب در کشور- کاربری معبر یا محوطه جهت روشنایی – میزان شدت روشنایی – میزان ساعات هوای آفتابی و میزان ساعات روشنایی بخشی چراغ خورشیدی . با توجه به نیاز روشنایی ابتدا چراغ خیابانی سپس ظرفیت باتری و توان صفحه خورشیدی و ابعاد پایه چراغ خیابانی و همچینین نوع کنترل شارژر تعیین می گردد.

قطعات چراغ خیابانی سولار

چراغ خیابانی خورشیدی led متشکل از بخشهای مختلفی است:

پروژکتور LED فوق کم مصرف با پخش نور ویژه معابر خیابانی است . ولتاژ کار کرد ۱۲ ولت مستقیم و صفحه خورشیدی SOLAR PANEL در توانهای ۳۰ و ۶۰ و ۹۰ و … و باتری نوع سیلید اسید ویژه چراغ خورشیدی و شارژر کنترل باتری اتوماتیک و سازه فلزی (پایه چراغ و تابلو برق کنترل) می باشد.

تولید چراغ خیابانی سولاراز وبلاگ نیک تابان صبا و سایر محصولات روشنایی بازدید کنید