فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

نیک تابان صبا تولید والواشر led

وال واشر نورپردازی led

تولید انواع والواشر در رنگها و توان های مختلف

نورپردازی نمای ساختمان با والواشر ال ای دی

تنوع نورپردازی نما

وال واشر LED در انواع تک رنگ سفید(cool white & warm white) سبز (green) آبی(blue) قرمز(red) کهربایی (amber) صورتی (pink)  و … با استفاده از LED POWER در توان ۱۲ وات و ۲۴ وات و ۳۶ وات طراحی و تولید می گردد. این محصول با یکسال گارانتی عرضه می گردد. 

قطعات با کیفیت

وال واشر LED محصولی است بسیار بادوام و زیبا بمنظور تزئینات و نورپردازی اماکن تاریخی و فرهنگی ، المانهای شهری ، ساختمانها و پلها به کار می رود. بدنه وال واشر led از جنس آلومینیوم آنودایز شده می باشد و جداره نور گذر آن در مقابل نور خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم می باشد.

تولید کننده والواشر led در اراک

نورپردازی نمای ساختمان در اراک

نورپردازی نمای ساختمان

 

وال واشر led آلما با کیفیت عالی و قطعات استاندارد و led تایوانی و با بهره نوری بالا در رنگ سفید آفتابی و مهتابی با ۱۲۵ لومن در هر وات با گارانتی یکساله و قیمت مناسب عرضه می گردد. با استفاده از وال واشر ال ای دی نیک تابان محیطی زیبا و آرامش بخش داشته باشید.

والواشر ال ای دی

سری جدید وال واشر ال ای دی نیک تابان صبا با نام تجاری آلما تولید گردید. از این نوع وال واشر led در شهر اراک جهت نورپردازی نمای  تعداد زیادی از ساختمانها استفاده شده است . این وال واشر در ابعاد ۱۵ تا ۱۰۰ سانتیمتر و در توان ۸ وات و ۱۲ وات و ۱۸ وات در انواع رنگ نورهای مختلف تولید می گردد. وال واشر led آلما ویژه نورپردازی نمای ساختمان ، نورپردازی پل ، نورپردازی شهری و نورپردازی دختان و نورپردازی پارک می باشد. بدنه وال واشر ال ای دی آلومینوم آبکاری آنودایز است و در مقابل عوامل جوی بسیار مقاوم است.

نورپردازی نما با والواشر فوق کم مصرف

نورپردازی با استفاده از وال واشر در اراک بسیار طرفدار دارد و نمای ساختمانها با این چراغ نورپردازی می گردد. استفاده از لنزهای با زوایای مختلف سبب ایجاد سایه روشن در نما شده و حجم سنگها را کاملا مشخص می کند.

والواشر LED روشنایی نمای ساختمان

چراغ وال واشر تولید نیک تابان صبا از بدنه آلومینیومی با پوشش آبکاری آنودایز  است. در این محصول از ال ای دی تکی با توان ۱ وات استفاده شده است. برد مدار چاپی PCB جنس آلومینیومی با چاپ محافظ سفید و استفاده از درایور جریان ثابت طول عمر بالایی برای چراغ وال واشر تضمین می کند.