فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

دکل روشنایی استادیوم و زمین ورزشی

برج استادیومی

مناسب روشنایی ورزشگاه ها ، پارکینگ ها و اسکله ها

برج روشنایی استادیومی با هد متحرک

در این سیستم پروژکتور ها بر روی یک سبد یکطرفه نصب می گردند . سیستم فراز و فرود توسط موتور و گیربکس و سیم بکسل داخلی عمل می کند و پروژکتور ها جهت سرویس و تنظیم زاویه به پایین برج نوری انتقال می  یابد.

برج نوری استادیومی با هد ثابت

پروژکتور ها در این حالت بر روی سبد ثابت مونتاژ می گردند .این سازه شامل نردبان و حفاظ می شود که دسترسی اپراتور به جایگاه محل نصب پروژکتور ها را تامین می کند .  قیمت برج استادیومی با هد ثابت ارزان تر از متحرک است.

برج استادیومی هد متحرک

هد متحرک توسط موتور و گیربکس کنترل می گردد. تابلو برق کنترل خطوط روشنایی پروژکتور ها را بر عهده دارد.

برج استادیومی هد ثابت

پروژکتورها بعد از مونتاژ ستون پایه استادیومی بر روی سبد نصب می گردد. سپس بوسیله جرثقیل دکل استادیومی نصب می شود.

روشنایی زمین تمرین فوتبال

برای روشنایی زمین های تمرینی نیاز به دکل های استادیومی با ارتفاع ۱۲ متر یا دکل روشنایی ۱۵ متری خواهید داشت. البته قبل از تولید پایه چراغ ما به شما طرح روشنایی ارائه می کنیم.

پایه چراغ استادیومی با هد ثابت به ارتفاع ۱۵ متر با قابلیت نصب ۱۶ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات led مدل برلیان نیک تابان صبا گزینه مناسبی برای تامین روشنایی زمین های تمرینی فوتبال می باشد.

سازه فلزی شامل قطعات چند وجهی با ورق های ۵ و ۴ میلیمتر خواهد بود . تابلو برق با مدار کنترل روشنایی بصورت بیرونی می باشد. نردبان و حفاظ و جایگاه دسترسی به پروژکتور ها از دیگر ویژگی های این برج روشنایی است.

سبد برج نوری با هد ثابت می تواند بصورت مدور با قابلیت نصب پروژکتور ها در تمام زوایا باشد. و همچنین بصورت یکطرفه استادیومی طراحی شود.

تولید برج نوری ورزشگاهی

نیک تابان صبا طراح و تولید کننده دکل روشنایی استادیومی و برج روشنایی است. محاسبه ارتفاع پایه دکل روشنایی و تعداد و توان پروژکتورها بر مبنای اصول استاندارد و تعاریف بین المللی با استفاده از نرم افزارهای مهندسی  روشنایی نظیر DIALUX  صورت می پذیرد.

دفترچه محاسبات سازه، روشنای ، برق رسانی ، تاسیسات جانبی (صوت و تصویر) و سیستمهای ایمنی (برق گیر و صاعقه گیر) قبل از اجرای پروژه به کارفرما و مشاور تحویل می گردد.

نصب برج استادیومی

پایه روشنایی و برج روشنایی استادیومی ویژه تامین روشنایی استاندارد زمینهای ورزشی و استادیوم ها می باشد.

کلیه قطعات فلزی دارای پوشش با گالوانیزه گرم  هستند سیستم کنترل از راه دور تاسیسات و سیستم روشنایی در صورت درخواست کارفرما قابل اجرا است.برج های روشنایی بمنظور تامین نور ورزشگاهها و زمین چمن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

زمین چمن های ورزشی در انواع زمین چمن تمرینی فوتبال و زمین چمن استاندارد فوتبال و ..  است. تامین روشنایی این زمینها نیز بر اساس استاندارد های فیفیا متفاوت است.

ویژگی ها و کاربردهای برج استادیوم

ما به شما طرح روشنایی با استفاده از پایه روشنایی استادیومی ارائه می کنیم.می توانید با مشاوران فنی و کارشناسان ما تماس بگیرید.

روشنایی ورزشگاه ها

از عمده ترین موارد استفاده دکل روشنایی در استادیوم های ورزشی است.

نورپردازی اسکله ها

روشنایی محوطه های وسیع اسکله ها و بنادر توسط دکل استادیومی انجام می شود.

پارکینگ ها

تامین روشنایی محوطه های وسیع پارکینگهای روباز بوسیله برج نوری استادیومی.

روشنایی کارخانجات

روشنایی محوطه کارخانجات و پالایشگاه ها توسط برج نور استادیومی انجام می پذیرد.

فونداسیون پیش ساخته برج روشنایی
فونداسیون برج روشنایی
فونداسیون برج روشنایی
کاتالوگ برج استادیومی