فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

NIK TABAN SABA

روشنایی معابر پارکی و خیابانی و پیاده رو

چراغ خیابانی ال ای دی

مدل آبان

چراغ خیابانی ۵۰ وات مناسب پایه پارکی

در این چراغ از ال ای دی توان ۵۰ وات استفاده شده است . این محصول با نام چراغ خیابانی پروفیلی نیز معرفی شده است. هیت سینگ از جنس آلومینیوم آبکاری شده است . از رفلکتور استیل در آن برای پخش نور گسترده استفاده شده است. از این چراغ در پایه چراغ پارکی چند وجهی استفاده می گردد.

بدنه چراغ خیابانی ال ای دی جنس آلومینیوم آنودایز شده می باشد. آلومینیوم آبکاری شده به کار رفته در بدنه چراغ خیابانی ال ای دی سبب دوام و طول عمر چراغ و مقاومت آن در مقابل عوامل جوی است. همچنین این محصول هیت سینگ استاندارد دارد و گرمای تولید شده توسط LED را در محدوده مجاز دمایی کنترل می نماید و این موضوع نیز باعث افزایش طول عمر چراغ خیابانی می گردد.

چراغ خیابانی ۱۵۰ و ۲۰۰ وات led

این محصول با نام چراغ خیابانی تنیسی یا چراغ خیابانی راکتی نیز معرفی شده است. این چراغ خیابانی در توان ۱۵۰ و ۲۰۰ وات تولید می شود.

ما این محصول را به دو شکل با ال ای دی و درایور مجزا و یک مدل با ال ای دی نوع درایور سرخود DOB -DRIVER ON BOARD تولید می کنیم. همچنین رنگ بدنه چراغ بر اساس سفارش مشتری است.چراغ خیابانی طلایی led مناسب پایه چراغ فانتزی است.

استفاده از LED استاندارد در محصول چراغ LED خیابانی ضمن جلوگیری از اتلاف بیهوده انرژی باعث افزایش راندمان نوری در چراغ  می گردد. LED مورد استفاده در چراغ خیابانی تولیدی نیک تابان صبا بهره نوری نامی ۱۳۰ تا ۱۴۰ لومن در ازای هر وات مصرفی را داراست .

چراغ خیابانی ۱۰۰ و ۱۵۰ وات آبان

چراغ خیابانی ال ای دی مدل آبان در این طرح نیز تولید می گردد. این محصول نیز به صورت درایور مجزا و درایور سرخود تولید می شود. چراغ خیابانی آبان با بدنه هیت سینگ مستحکم در ۲ نوع ۱۰۰ وات و ۱۵۰ وات تولید می شود گارانتی این محصول ۲ سال است و در آن از لنز شیشه ای ویژه چراغ خیابانی led استفاده شده است.

در این محصولات از LED DRIVER نوع هوشمند با راندمان بالا استفاده می گردد. طول عمر بسیار بالا و بهره نوری عالی و ضریب تشخیص رنگ حداکثری و پخش نور ویژه خیابانی از مهمترین ویژگیهای چراغ خیابانی LED نیک تابان صبا است.

چراغ پارکی و خیابانی power led

در چراغ پارکی با ارتفاع ۳ متر یا کمتر برای ایجاد روشنایی محوطه و روشنایی موضعی نیاز به چراغ با توان ۱۰ وات تا ۳۰ وات است. این محصولات به صورت سفارشی با استفاده از هیت سینگ پروفیلی و ال ای دی تکی ۱ وات  با استفاده از لنز های با زاویه ۱۵ تا ۹۰ درجه ساخته می شود.

چراغ LED ویژه تامین روشنایی معابر پارکی در توان۱۰ تا ۳۰ وات با استفاده از LED POWER  تایوانی و با استفاده از PCB آلومینیوم با چاپ محافظ و هیت سینگ استاندارد طراحی و تولید می گردد.

نکات مهم قابل توجه هنگام خرید

چراغ خیابانی led

– LED مورد استفاده در چراغ و مشخصات نوری و راندمان آن

– هیت سینگ مورد استفاده در چراغ خیابانی با توجه به موضوع خنک کنندگی استاندارد

– درایور LED یا منبع تغذیه چراغ  و راندمان آن و مشخصات الکتریکال آن

– لنز مورد استفاده در چراغ LED با توجه به پخش نور ویژه چراغ های خیابانی ال ای دی و لزوم نبود آلودگی نوری

– PCB  مورد استفاده و نحوه مونتاژ چراغ LED لازم است توجه داشته باشد PCB مورد استفاده در چراغ LED حتما بایستی از نوع آلومینیومی باشد.

– درجه حفاظت IP  چراغ LED نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . و حداقل بایستی IP65 باشد.

– نکات دیگری همچون انعطاف پذیری در مورد پذیرش لوله  با قطرهای مختلف و زیبایی و ظرافت و شکیل بودن چراغ LED و قیمت و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است شرکت نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی تمامی مسائل مربوط به کیفیت و کارایی محصول خیابانی LED را با تمام جزئیات مد نظر دارد و محصولاتی بسیار با کیفیت با نهایت دقت تولیدکرده  و به دست مشتریان گرانقدر می رساند.

از وبلاگ محصولات روشنایی نیک تابان نیز دیدن فرمایید