فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

نیک تابان صبا

مشاوره.فنی.

خرید برج نوری و چراغ خیابانی و پروژکتور LED

مشاوره پروژه روشنایی

ارائه طرح روشنایی و مشاوره فنی

شما می توانید از طریق ارتباط با مهندسین بخش خدمات فنی مهندسی روشنایی نیک تابان از خدمات مشاوره ما بهره ببرید. شما می توانید نسبت به فرستادن طرح و نقشه مورد نظر خود به امور مهندسی روشنایی نیک تابان اقدام نمائید.

طراحی روشنایی معابر شهری و جاده ای با استفاده از چراغ خیابانی LED در توان ۵۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ و ۲۰۰ وات انجام می شود. محوطه های وسیع را با استفاده از برج روشنایی و پروژکتور LED طراحی می کنیم .

طراحی روشنایی

قبل از خرید محصولات روشنایی چراغ خیابانی led و یا پروژکتور جهت روشنایی محوطه با برج نوری می توانید از نیک تابان صبا طرح روشنایی دریافت کنید.

برآورد هزینه

بر اساس نوع پروژه روشنایی شما بهترین پیشنهاد ها و محصولات (چراغ خیابانی LED و برج نوری LED ) را در اختیارتان قرار می دهیم و برآورد هزینه تخمینی اجرای پروژه را به شما ارائه خواهیم کرد

اگر قصد دارید محوطه بزرگی را روشن کنید می توانید از برج نوری استفاده کنید. ما تولید کننده برج نوری ۱۲ متری و برج نوری ۱۸ متری تا ۳۰ متری هستیم.

با استفاده از پروژکتور LED بر روی برج نوری می توانید ضمن کاهش مصرف برق روشنایی محوطه را تامین کنید . پروژکتور LED در توان پروژکتور ۵۰ وات و ۱۰۰ وات و پروژکتور ۲۰۰ وات تولید می شود.

پروژه چراغ خیابانی و نور پردازی ملایر

تامین روشنایی استاندارد سالن ورزشی و سوله های و انبار های صنعتی با استفاده از چراغ سوله ای LED انجام می شود . ما طرح توجیهی بازگشت سرمایه اولیه در صورت جایگزینی چراغ سوله ای LED با چراغ پر مصرف گازی به شما ارائه می کنیم