فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

درباره ما.

نیک تابان صبا تولید کننده پروژکتور و برج نوری led

داستان ما - تولید کننده دانش بنیان

نیک تابان صبا نوآوری در محصولات روشنایی.

نیک تابان صبا شرکتی است متخصص در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی و  همچنین مشاوره و اجرای پروژه های روشنایی. 

پیوسته نوآوری و تحول گرایی در محصولات شرکت را مد نظر داریم و ساخت محصولات دوستدار محیط زیست نیز از ارزش های اصلی شرکت ماست.

ماموریت ما

ماموریت ما ایجاد روشنایی مطلوب در ایران و جهان است . و تبدیل شدن به مشهورترین شرکت روشنایی در ایران و جهان نیز هدف ماست.

تولید چراغ خیابانی LED و چراغ خیابانی SOLAR ، پروژکتورLED و چراغ سوله ای LED ، پروژکتور COB ، چراغ صنعتی LED ، برج نوری LED و تزئینات شهری LED با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و همچنین ارائه مشاوره و طراحی روشنایی تخصص ماست .

تولیدات ما

چراغ خیابانی در توان های مختلف ۵۰ تا ۲۰۰ وات با بدنه و led استانداردو کیفیت عالی در نیک تابان طراحی و تولید می کنیم. چراغ خیابانی led لنزدار با پخش نور ویژه خیابانی مناسب روشنایی معابر خیابانی و جاده ای از تولیدات ماست.

پروژکتور ال ای دی در توان ۵۰ وات و ۱۰۰ وات تولید می کنیم. همچنین ما تولید کننده پروژکتور led توان ۲۰۰ وات مناسب برج نوری هستیم.پروژکتور led رشد گیاه از دیگر محصولات ماست.

 

انواع سازه های فلزی و برج نوری ۱۲ متری تا برج نوری ۱۸ متری و برج نوری ۳۰ متری و پایه چراغ خیابانی ۶ متری و ۹ متری بصورت لوله ای و چند وجهی طراحی و تولید می کنیم.