فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

برج نوری و دکل روشنایی

برج نوری تلسکوپی

نیک تابان صبا تولید کننده برج نوی و دکل روشنایی با سبد ثابت و متحرک

برج نوری LED

برج نوري جهت تامین روشنائی محوطه های باز مانند : میادین ، تقاطع ها ، بزرگراهها ، بلوارها ، پایانه ها و محوطه کارخانجات و سازمانها و انبار ها و روشنایی تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی و …. به کار می روند . پخش نور گسترده و یکنواخت بدون خیرگی برج نور به لحاظ ارتفاع برج نوری و برخورداري از سیستم مکانیزه ، سرویس و تعمیرات نگهداري ساده به لحاظ متحرك بودن هد و عدم نیاز به بالابر برج روشنایی بمنظور سرویس دهی به چراغها از ویژگیهای کلی محصول برج نوری است.

برج نوری LED با استفاده از پروژکتور LED SMD یا نورافکن LED نوع POWER LED روشنایی محوطه مورد نظر شما را تامین خواهد کرد. در عین اینکه کم مصرف است روشنایی مطلوبی نیز حاصل می گردد.

ما پروژکتور ۱۰۰ وات LED را برای نصب بر روی برج نوری ۹ متری و برج نوری ۱۲ متری پیشنهاد می کنیم . اگر قصد دارید برج نوری ۱۵ متری و برج نوری ۱۸ متری خرید کنید پیشنهاد ما استفاده از پروژکتور ۲۰۰ وات مدل برلیان نیک تابان صبا است.

برج نوری led

برج نوری تلسکوپی چیست؟

سازه برج نوری از ورق فولادی به صورت چند وجهی ساخته می شود. قطعات تشکیل دهنده برج نوری بصورت قطعات مخروطی شکل خم  کاری سپس جوشکاری و گالوانیزه گرم می شوند با مونتاژ قطعات بر روی یکدیگر یک برج نوری تلسکوپی چند وجهی تولید می گردد.  بطور مثال یک برج نوری ۱۸ متری از ۳ قطعه ۶ متری و یک قطعه ۳ متری تشکیل می شود . که پس از مونتاژ و OVERLAP یا هم پوشانی  ارتفاع مفید آن ۱۸ متر می شود.

کاربرد برج نوری

روشنایی پارکها

روشنایی فرودگاه

نورپردازی پارکینگ

روشنایی محوطه دانشگاه

نصب و راه اندازی برج روشنایی

نصی برج نوری

ما در شرکت نیک تابان صبا طراحی و ساخت برج نوری پایه تلسکوپی چند وجهی  از ارتفاع ۹ متر الی ۳۰ متر با سبد متحرک و ثابت را انجام می دهیم .  برج نوری قابلیت نصب انواع پروژکتور led  فوق کم مصرف ۱۰۰ و ۲۰۰ وات و گازی با توان ۴۰۰ وات و ۱۰۰۰ وات را دارد.

برای تامین روشنایی محوطه شهری و پارکی و ایجاد محیطی امن و سالم از برج روشنایی استفاده کنید. نصب و راه اندازی برج نوری توسط تکنسین های ماهر و با تجربه ما در سراسر کشور انجام می گیرد.

گالوانیزه برج نوری

کنترل کیفیت و پوشش گالوانیزه گرم برج روشنایی

برج روشنایی تولیدی از جنس ورق st37  فولاد مبارکه است . پوشش گالوانیزه گرم با ضخامت حداقل ۸۰ میکرون به روش غوطه وری انجام می شود.  ضخامت ورق استاندارد بر اساس طراحی و مقاومت در مقابل وزش باد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته می شود. تابلو برق بیرونی بارانی با پوشش رنگ الکترواستاتیک با قطعات استاندارد ساخته می شود.
– موتور و گیربکس درجه یک ایرانی در برج نوری استفاده می گردد. در برج نوری ۹ متری و برج نوری ۱۲ متری و برج نوری ۱۵ و ۱۸ متری از پروژکتور led استفاده می گردد. و برج روشنایی (نوری) ۲۱ متری و ۳۰ متری با استفاده از پروژکتور با قاب دایکاست و ترانس و استارتر و لامپ ایرانی عرضه می گردد.
برج نوری تولید شده مجهز به چراغ آلارم چشمک زن و برق گیر می باشد.

نقشه سازه دکل روشنایی

نقشه برج نوری

پس از نهایی شدن سفارش شما نقشه نهایی بر اساس طرح ، جهت تایید و کنترل ارائه می گردد. نقشه برج نوری در بر گیرنده مشخصات دقیق از ضخامت ورق برج نور و قطر دهانه ها و میزان هم پوشانی و مشخصات بیس پلیت و  هد برج روشنایی و سایر اطلاعات فنی  می باشد.

پروژکتور 200 وات LED

صرفه جویی در مصرف برق با برج نوری led

استفاده از پروژکتور led بر روی برج نور علاوه بر تامین نور و روشنایی یکنواخت محوطه سبب کاهش مصرف برق به شکل چشمگیر می گردد . از دیگر ویژگی های استفاده از برج نور led می توان به عدم نیاز به سرویس و نگهداری پروژکتور ها و مشخصات نوری استاندارد و بهره نوری بالا و طول عمر زیاد پروژکتور ال ای دی اشاره کرد.

نقشه فونداسیون دکل روشنایی

نقشه فونداسیون برج نوری

ابعاد فونداسیون برج روشنایی بر اساس ارتفاع و تعداد پروژکتور و محل جغرافیایی نصب مشخص می گردد. نقشه فونداسیون جهت اجرای فونداسیون در محل اجرای پروژه در اختیار مشتری گرامی قرار می گیرد.

تولید کننده برج نوری

تولید برج نور بر اساس روشهای استاندارد و و طرح و نقشه مهندسین با تجربه و کارگران ماهر در نیک تابان صبا صورت می گیرد.

پروژکتور LED توان ۲۰۰ وات رفلکتوری مناسب برج روشنایی۱۲ و ۱۵ متری برای روشنایی یکنواخت محوطه است.

برج نوری

سازه فلزی برج با پوشش گالوانیزه گرم استاندارد است.سبد برج نور بصورت متحرک در دو نوع دستی و برقی و ثابت است.

حمل برج نوری

برج روشنایی در قطعات شش و سه متری بسته بندی و ارسال می گردد. در محل پروژه پس از همپوشانی و مونتاژ قطعات ستون کامل می شود.

برج روشنایی ۱۵ متری  قابلیت نصب تا ۱۶ عدد پروژکتور بر روی سبد خود را دارد. میله برقگیر و چراغ چشمکزن ال ای دی نیز بر روی سبد متصل می گردد.

به این دلایل برج نوری ما را انتخاب کنید

۰۱

سازه استاندارد و قطعات با کیفیت

۰۲

قیمت برج روشنایی مناسب

۰۳

پوشش گالوانیزه استاندارد

۰۴

مشاوره فنی و پشتیبانی پس از فروش

تولید برج نوری

قیمت برج روشنایی

عواملی از قبیل ارتفاع برج نوری و نوع آن و ضخامت ورق مورد استفاده و قطر ستون اصلی و تعداد پروژکتور قابل نصب بر روی برج نوری تعیین کننده قیمت برج نوری خواهد بود شما می توانید با ارائه مشخصات درخواستی و یا مشاوره با کارشناسان فنی ما از قیمت دکل روشنایی اطلاع کسب کنید .

برج نوری تلسکوپی با ارتفاع برج نور ۱۲ متری و برج نوری ۱۸ متری و برج نوری ۲۱ متری وبرج نوری ۳۰ متری در شرکت نیک تابان صبا بر اساس مشخصات استاندارد طراحی و تولید می گردند.

از وبلاگ سازه های فلزی نیک تابان دیدن کنید