فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

پروژکتور LED SMD یا COB  در توانهای ۳۰ و ۵۰ و ۱۰۰ وات در نیک تابان تولید می گردد.

این نوع پروژکتور LED با توجه به نوع پخش نور گسترده آن به منظور روشنایی محوطه مانند روشنایی محوطه کارخانه ، روشنایی پارک ، روشنایی مجتمع های تفریحی و تجاری استفاده می گردد.

این پرژکتور قابل نصب بر روی برج نوری تا ارتفاع ۱۸ متری است. پرژکتور تولید نیک تابان از بهترین قطعات الکترونیکی با مشخصات استاندارد ساخته می گردد. و یکسال گارانتی دارد. از ویژگیهای پروژکتور LED SMD یا نورافکن LED SMD نیک تابان می توان به LED با تایوانی با چیپ سایز۴۵ با بهره نوری ۱۰۰ الی ۱۱۰ لومن در هر وات اشاره کرد. درایور سوئیچینگ با ضریب قدرت ۰/۹۶ و راندمان بالا و هارمونیک کمتر از ۸ درصد در این محصول به کار رفته است. که کمترین توان تلفاتی و راکتیو را شامل می گردد.  و تاثیرات هارمونیک آن در شبکه بسیار ناچیز است.

این محصول IP 65 دارد و بسیار مقاوم در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و باران و رطوبت است.  پرژکتور smd بمنظور تامین روشنایی بیلبورد تبلیغاتی و تابلو های تبلیغاتی شهری نیز مناسب می باشد. شدت نور و نوع پخش نور نورافکن smd این پروژکتور را مناسب روشنایی سطوح تبلیغاتی می نماید. با استفاده از نور پرژکتور led می توان اشکال و نوشته ها روی بنرهای تبلیغاتی را با وضوح بسیار بالا به نماش گذاشت.

پروژکتور smd تولیدی نیک تابان صبا با یکسال گارانتی و با قطعات استاندارد شامل بدنه آلومینیوم دایکاست ، led تایوانی و درایور هوشمند عرضه می گردد. پرژکتور ال ای دی با رفلکتور استیل زاویه گسترده پخش نور ایجاد می کند. و به این شکل می تواند محیط نسبتا گسترده ای را پوشش روشنایی دهد.

نیک تابان صبا طراح و تولید کننده

پروژکتور smd led

از وبلاگ محصولات روشنایی نیک تابان صبا به آدرس www.niktaban.blogfa.com  دیدن فرمایید.