فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

پرتاب نور عالی

پروژکتور ۱۰۰ وات

فوق کم مصرف با بازدهی و راندمان بالا

پروژکتور 100 وات led

پروژکتور ۱۰۰ وات led مناسب چه کاربری است!

پروژکتور ۱۰۰ وات ویژه تامین روشنایی محوطه ها و سالنهای سرپوشیده است. می توانید برای روشنایی محوطه بر روی برج نوری ۶ متری یا برج نوری ۹ متری و حتی برج نوری ۱۲ متری از این پروژکتور led استفاده کنید.

پروژکتور۱۰۰ وات چیپ bridgelux بهره نوری بالا

بهره نوری میزان شار نوری یک چراغ در ازای مصرف یک وات برق است.  پروژکتور ۱۰۰ وات ال ای دی برلیان در ازای هر وات ۱۳۰ لومن نور منتشر می کند. این یعنی در مجموع ۱۳۰۰۰ لومن شار نوری دارد!

قیمت به صرفه و اقتصادی

عدم نیاز به سرویس و نگهداری

فناوری ال ای دی

پروژکتور ویژه فضای باز

پروژکتور ip66

این پروژکتور LED دارای واشر های آب بندی سیلیکونی است. و  در مقابل نفوذ گرد و خاک و باران ip66 دارد.

مشخصات فنی پروژکتور ۱۰۰ وات LED

WP Data Tables

نقشه پروژکتور ۱۰۰ وات LED

دیگر ویژگی های پروژکتور ۱۰۰وات

۰۱

هیت سینگ و بدنه با ابعاد و وزن استاندارد

۰۲

پرتاب نور بالا و پخش نور وسیع

۰۳

طراحی ویژه و قالب منحصر بفرد

نیک تابان صبا تولید کننده پروژکتور LED

تولید پروژکتور ۱۰۰ وات LED

مناسب نصب بر روی دیوار و انواع پایه چراغ است . می توان پروژکتور ۱۰۰ وات را بر روی برج نوری ۱۲ متری نصب کرد. پوشش نوردهی وسیع و یکنواختی ایجاد می کند.  پوشش بدنه این چراغ از رنگ پودری الکترواستاتیک است.

دستک قابل تنظیم و مقاومی دارد. شیشه سکوریت ایمن و پیچ های استیل و گالوانیزه ضد زنگ از دیگر مزایای آن است. این محصول با ۲ سال گارانتی عرضه می گردد. رنگ نور پروژکتور در ۲ نوع آفتابی و مهتابی به سفارش مشتری در دمای رنگ ۳۰۰۰ کلوین و دمای رنگ ۶۰۰۰ کلوین تولید می گردد.

 نور افکن ۱۰۰ وات led از محصولات جدید نیک تابان صبا در بخش محصولات روشنایی است. پروژکتور ۱۰۰ وات ویژه تامین روشنایی محوطه ها و سالنهای سرپوشیده است. پروژکتور ۱۰۰ وات از قطعات اولیه با کیفیت ساخته شده است.

قاب این چراغ طراحی و تولید منحصر بفرد نیک تابان است. در این محصول از ۲ عدد لامپ led توان ۵۰ وات استفاده شده است. رفلکتور استیل این چراغ پخش نور باز و وسیع تولید می کند. ولتاژ ورودی این چراغ ۲۲۰ ولت شهری است .

از وبلاگ محصولات روشنایی led نیک تابان صبا دیدن کنید. وبلاگ نیک تابان صبا