فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

نیک تابان صبا

محصولات LED

چراغ سوله ای صنعتی led
۰۱

چراغ سوله ای ۱۲۰ وات LED

چراغ خیابانی led 100 وات
۰۲

چراغ خیابانی ۱۰۰ وات LED

۰۳

خیابانی ۱۰۰ وات

برج نوری led
۰۴

برج نوری LED

۰۵

محصول چراغ خیابانی ۱۱۰ وات LED

۰۶

پارکی ۵۰ وات LED

تولید چراغ خیابانی 100 وات ال ای دی
۰۷

محصول چراغ خیابانی LED

محصولات روشنایی led نیک تابان صبا شامل چراغ خیابانی led، چراغ خورشیدی led، پروژکتور led ، چراغ صنعتی led ، ستاره led ، پرچم led ، وال واشر led و تزئینات شهری led می باشد.

بمنظور آگاهی از اطلاعات بیشتر این محصولات به زیر منوی محصولات led مراجعه کنید.

همچنین بمنظور کسب اطلاعات بیستر از اطلاعات دقیق فنی محصولات led تولید شده نیک تابان صبا به بخش دانلود در صفحه نخست بروید.

اطلاعات فنی محصولات روشنایی led را که شامل محصولاتی همچون چراغ خیابانی led ،  چراغ سوله ای led، وال واشر led، چراغ خورشیدی led و پرچم led می شود را دریافت نموده و ملاحظه فرمایید.

همچنین برای دستیابی به اطلاعات فنی محصولات روشنایی خورشیدی led می توانید به بخش دانلود اطلاعات فنی محصولات چراغ خورشیدی solar led بروید .

در صورت نیاز به آخرین ورژن نرم افزار دایلوکس ویژه طراحی روشنایی می توانید از طریق لینک موجود در صفحه نخست این نرم افزار را دانلود نمایید. در صورت نیاز به پلاگین محصولات چراغ خیابانی led و چراغ خورشیدی led و چراغ صنعتی سوله ای led با واحد فنی شرکت تماس حاصل فرمایید و با درخواست خود را از طریق ایمیل niktabansaba@yahoo.com ارسال فرمایید.

 

در صورت نیاز به آخرین ورژن نرم افزار دایلوکس ویژه طراحی روشنایی می توانید از طریق لینک موجود در صفحه نخست این نرم افزار را دانلود نمایید. اگر نیاز به پلاگین محصولات چراغ خیابانی led و چراغ خورشیدی led و چراغ صنعتی سوله ای led دارید ، با واحد فنی شرکت تماس حاصل فرمایید و با درخواست خود را از طریق ایمیل niktabansaba@yahoo.com ارسال فرمایید.