فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

طراحی روشنایی

مدلسازی روشنایی پروژه با نرم افزار دیالوکس

طراحی روشنایی پروژه

طرح روشنایی پروژه با dialux

طراحی روشنایی نیاز دارید!؟

طرح و نقشه پروژه خود را برای امور مهندسی روشنایی نیک تابان ارسال کنید . ما برای شما محاسبات روشنایی را  با استفاده از محصولات led نیک تابان صبا همچون چراغ خیابانی led و چراغ خیابانی solar  و چراغ صنعتی led و برج نوری انجام می دهیم.

روشنایی معابر خیابانی و جاده ای

چراغ خیابانی led

طراحی روشنایی معابر خیابانی شهری و جاده ای با استفاده از محصولات چراغ خیابانی led تولید نیک تابان صبا بهره گیری از نرم افزار دیالوکس انجام می گیرد.

محاسبات روشنایی پارکی

پایه چراغ پارکی led

روشنایی محیطهای وسیع و پارکها را با استفاده از نرم افزار دیالوکس قبل از اجرای پروژه با استفاده از چراغ های خیابانی و پارکی و برج نوری تولید نیک تابان صبا شبیه سازی می کنیم.

روشنایی سانهای صنعتی و ورزشی

چراغ سوله ای led

با استفاده از پلاگین نرم افزاری  چراغ سوله ای led تولیدی نیک تابان صبا روشنایی مورد نیاز سالن ورزشی و سالن صنعتی و انبار های شما را شبیه سازی می کنیم  و تعداد دقیق چراغ مورد نیاز بمنظور تامین روشنایی استاندارد را برآورد می کنیم.

طراحی دیالوکس
طراحی روشنایی

مشاوره فنی و طراحی روشنایی

با ما تماس بگیرید و با ارائه مشخصات طرح خود گزارش طراحی روشنایی دریافت کنید. ما برای محوطه های کارخانجات و سالنهای تولیدی و انبار ها با استفاده از چراغ های ال ای دی طرح ارائه می دهیم. برای ایجاد یک روشنایی یکنواخت و مناسب در محوطه کارخانجات می توانید از برج نوری استفاده کنید ، همچنین بسیار مناسب است از پروژکتور led برای تامین نور استفاده کنید. این موضوع سبب کاهش مصرف انرژی برق و عدم نیاز به سرویس و نگهداری چراغ می گردد.

برای ایجاد روشنایی داخل سوله ها پیشنهاد ما به شما استفاده از چراغ سوله ای ال ای دی نیک تابان صبا است. این محصول را ما در توان ۵۰ و ۱۰۰ و۱۲۰ وات تولید  می کنیم. شما به ما بگویید که طول و عرض سوله شما چقدر است؟ و در نظر دارید چراغ های سوله ای را در چه ارتفاعی نصب کنید. آنگاه ما به شما یک طرح روشنایی ارائه خواهیم کرد که تعداد چراغ سوله ای led مورد نیاز شما چند عدد می باشد. و با این تعداد چراغ چه مقدار روشنایی در سالن خواهید داشت.

طراحی روشنایی سالن ورزشی توسط نرم افزار دیالوکس

 با استفاده از چراغ سوله ای صنعتی LED نیک تابان صبا