فهرست

نیک تابان صبا تولید کننده چراغ خیابانی و پروژکتور

پایه و دکل پرچم مرتفع

برج پرچم -دکل پرچم

پایه (دکل ) پرچم لوله ای و چند وجهی گالوانیزه

برج پرچم و نصب پایه مرتفع پرچم

برای ورودی شهر  یا روستا یا شرکت خود  نیاز به المان دکل و پایه پرچم دارید . ساخت سازه فلزی پایه پرچم از ارتفاع ۹ متر تا ۷۵ متر رابه ما بسپارید. ما پایه پرچم را با کیفیت بالا تولید کرده و در محل مورد نظر شما نصب می کنیم.

تولید سفارشی سازه پرچم در ارتفاع مختلف و نصب در محل

برج پرچم بصورت ورق چند وجهی می باشد. سازه دکل پرچم از قطعات ۶ متری بصورت مخروطی شکل تشکیل می گردد. ستون تلسکوپی مجهز به سیستم چرخش ۳۶۰ درجه پرچم پارچه ای است.

دکل برج پرچم و پایه پرچم

برج پرچم

سازه پرچم بصورت تلسکوپی چند وجهی است و از ورق فولادی با پوشش گالوانیزه گرم ساخته می شود. قیمت برج پرچم با توجه یه ارتفاع آن و وزن سازه تعیین می گردد.

پروژه نصب پرچم ۴۰ متری قزوین

تولید کننده برج پرچم

نصب و راه اندازی دکل پرچم در محل پروژه

پروژه (دکل) پرچم تهران

نصب برج پرچم پایه پرچم

پایه پرچم مرتفع با قابلیت فراز و فرود برقی پرچم

سازه فلزی دکل پرچم

تولید برج پرچم پایه و دکل پرچم

سازه فلزی در قطعات بطول شش متر تولید می گردد و پس از حمل در محل مونتاژ و نصب می گردد. پوشش گالوانیزه گرم با ضخامت حداقل ۸۰ میکرون می باشد و باعث عمر طولانی سازه فلزی پایه پرچم می گردد.فلنچ برج بر روی پایه در کارخانه مونتاژ و جوشکاری می گردد. برج به چراغ آلارم چشمکزن ال ای دی هشدار دهنده مجهز می باشد. همچنین از سیم بکسل فولادی مرغوب و استاندارد در آن استفاده می گردد.

نقشه سازه دکل پرچم

برج پرچم 40 متری

نصب برج (دکل) پرچم

سازه فلزی پایه و برج پرچم از ورق فولادی با ضخامت های مختلف و قطر دهانه متفاوت ساخته می شود. پس از برشکاری و خم کاری ورق جوشکاری ستون برج پرچم انجام می گردد. سپس جهت آبکاری به واحد گالوانیزه ارسال می گردد.

قطعات ستون پرچم بعد از گالوانیزاسیون جهت نصب به محل پروژه حمل می گردد. قطعات برج پرچم به ترتیب از قطعه ابتدایی تا قطعه انتهایی مونتاژ و هم پوشانی می گردد. سپس موتور و گیربکس برج پرچم داخل ستون مونتاژ شده و سیم بکسل و قرقره ها در محل خود قرار می گیرد.

دکل پرچم با توجه به ارتفاع برج پرچم و وزن دکل توسط یک جرثقیل با تناژ مناسب در محلی که قبلا فونداسیون برج پرچم اجرا شده است نصب می گردد. در نصب برج پرچم ما از تکنسین های مجرب و با تجربه استفاده می کنیم. و در نصب دکل پرچم رعایت نکات ایمنی بسیار الزامی است.

تولید برج پرچم پایه و دکل پرچم
نصب برج پرچم پایه پرچم

مونتاژ موتور و گیربکس در محل پروژه

نصب برج پرچم

نصب و مونتاژ ستون سازه فلزی در محل پروژه

نیک تابان صبا تولید کننده سازه های فلزی

ویژگی های برج پرچم

ایمنی کامل مکانیکی

مجهز به سیستم گردان پرچم (  دوران پرچم (Rotation Flag) )

عدم محدودیت در چرخش پرچم( به صورت ۳۶۰ درجه)

 مجهز به چراغ آلارم چشمک زن

مجهز به میله برقگیر و تابلو برق بارانی

مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و وزش باد

پوشش گالوانیزه گرم سازه دکل  پرچم به روش غوطه وری

ضخامت گالوانیزه بدنه حداقل ۸۰ میکرون مطابق استاندارد

تولید پایه پرچم لوله ای

پایه پرچم به صورت لوله ای در ارتفاع ۳ تا ۱۲ متری در نیک تابان صبا تولید می گردد. پایه پرچم متوالی با پوشش گالوانیزه گرم یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک بنا بر انتخاب و نظر مشتریان محترم تولید می گردد.

تولید بر اساس دستور العمل های استاندارد

سازه پایه فلنچی

پایه پرچم

سازه دکل به صورت فلنچی نیز طراحی و ساخته می شود . در این حالت قطعات در ابتدا و انتهای خود مجهز به فلنچ هستند که جهت مونتاژ ستون بر روی یکدیگر قرار گرفته و پیچ و مهره می شوند. برای کسب استعلام قیمت با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید از خدمات مشاوره فنی ما بهره بگیرید.

آمار سایت
  • 1,434
  • 55
  • 140
  • 236,873